miercuri, 9 decembrie 2009

Iarna nu-i ca vara, asa cum nici dimineata nu-i ca seara !

Simt nevoia sa imi exprim parerea referitor la ultimele evenimente politice petrecute din seara de 6 decembrie.
De parca ar fi fost nevoie de mai multa decadenta, "domnul" Basescu se incapataneaza sa triseze si pe ultima suta de metri prin cel mai ieftin gest posibil : anuntarea victoriei cu 15 minute inainte de inchiderea urnelor. Poate ar trebui anuntat si domnia sa ca presedintia unei tari nu se acorda pe principiul "Primul sosit, primul servit" si ca acel gest nu il numeste in functie indiferent de numarul de voturi si de evenimentele ulterioare. Bineinteles, in amintirea alegerilor prezidentiale din 2004, Basescu vroia sa considere ca acest gest da incredere oamenilor de partid si sustinatorilor de la urne sa fure in continuarea voturi fara sa fie intimidati de rezultatele exit-poll-urilor.
Bineinteles, urmeaza discursul domnului Geoana care, surpriza(!!!), declara tot victorie, dar avand in spate acele statistici! Incepe sa ma bombardeze lumea de parca eu as fi castigat alegerile sau de parca votul meu l-ar fi investit in functie pe Geoana, sa ma convinga de faptul de Romania va fi de acum in continua decandenta, cat de rau ne va merge si asa mai departe. Ma pun sa dorm si eu linistita ca nu o sa ii mai vad strabismul, fata deformata si nu ii voi mai auzi rasul retard al lui Basescu (subliniez inca o data ca nu sunt membra niciunui partid si nici nu intentionez, am incercat doar sa aleg ceea ce pentru mine era raul mai putin rau). De dimineata ma trezesc aceleasi telefoane care imi trec pe la nas ca tot Basescu este presedinte in urma numararii voturilor, oameni care probabil se asteptau sa port doliul in urma aflarii aceste vesti, sa am o decadere psihica sau sa incep sa plang simtindu-ma ca si cand tocmai mi-ar fi fost luat din mana premiul 1 de la 6/49. Mda...deci furase destul in urma lectiilor de "How to?", cu subcategoriile: Cum sa umpli un microbus cu oameni pentru a-i deplasa la vot?Cum sa mituiesti cetateni sa te voteze? Cum sa tii un discurs electoral de influentat pulimea? Deci...da !
Apoi...cursul oarecum firesc, se contesta alegerile. Personal as fi facut la fel ! Acum se asteapta verdictul Curtii Constitutionale, sa vedem cine castiga osul.
Oameni buni, lasati-ma cu argumente gen salarii, impozite si taxe. Pana o sa ajung eu pe piata muncii se va mai schimba cel putin un presedinte. Din punctul de vedere al invatamantului, partea care ma intereseaza pe mine, se pare ca nu pot anticipa cine ce va face.
Eu am votat pentru ca am sperat. O fi naivitate, ca prostie nu as prea crede, dar am sperat si o fac in continuare.
Cel putin speranta nu ne-o poate lua nimeni !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu