miercuri, 16 decembrie 2009

Feeback !

Am luat o mica leapsa de la Vlad si mi s-a parut o idee buna sa scriu o parte din feedback-urile primite la sfarsitul anumitor evenimente. So, lumea imi spune cam asa:
"Ai o personalitate puternica ! Bravo ! Nu te schimba !"
"Te apreciez pentru atitudinea revolutionara, ca spui lucrurilor pe nume, exact asa cum le gandesti"
"Imi pare bine ca stii sa asculti si parerile altora si incerci sa le implementezi chiar daca nu esti de acord cu ele"
"Esti o tipa deosebita, frumoasa si foarte inteligenta si indrazneata"
"Felicitari pentru coloana vertebrala, pentru cunostinte si pentru sinceritate"
"Bravo tie, esti un om cu o personalitate foarte puternica, dar care isi recunoaste greselile si asta e super."
"Pentru mine ai devenit destul de repede un exemplu de conduita si mentalitate. De abia astept sa ne intalnim in viitor si sa fi dobandit macar un sfert din cat ai tu."
"Fii mereu un exemplu de obiectivitate si tarie de caracter si principii ! Ajuta-i pe cei din jurul tau sa te inteleaga si da-le o sansa sa iti fie aproape."
"Imi place dezinvoltura ta si faptul ca esti degajata si naturala"
"Esti o fire deschisa, serioasa, putin agresiva si ai multe calitati."
"Esti asa mai rea de felul tau, dar nici nu ti-ar sta bine altfel; imi plac persoanele asa dintr-o bucata si directe"
"Ambitioasa, rea la prima vedere, foarte sensibila dupa ce te-am cunoscut, glumeata si bun comunicator"
"Esti o tipa foarte corecta si foarte franca ! Apreciez ca esti in stare sa spui lucrurile verde in fata !"
"Imi place mult umorul tau acid"
"You are fuckin' crazy ! Daca ramai la fel, o sa auda Romania de tine !"
"Spui lucrurilor pe nume asumandu-ti orice risc, oricat ar fi de mare.Esti o persoana comunicativa si cerebrala."
"Nu tolerezi imperfectiunile, exact asa cum trebuie"
"Imi place foarte mult ca spui tot ce gandesti si esti sincera cu toata lumea"
"Foarte de treaba, cu multe idei, obiectiva si simpatica"

Daca ar fi fost toate semnate as fi trecut si numele. Toate frazele erau cam pe acest ton, daca ar fi existat si altfel, nu aveam nimic impotriva sa le scriu.
Mie imi convine ce parere are lumea despre mine :D ! Accept completari :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu