luni, 21 decembrie 2009

Officially against Christmas !

Nu sunt de acord cu faptul ca trebuie sa existe o "atmosfera" a Craciunului si nici ca aceste zile sunt atat de placute pe cat ni le facem noi.
Eu am avut ghinionul sa am o copilarie mai putin fericita si neavand niciun Craciun frumos, cred ca sunt indreptatita sa ma intristez cand vad ca orasele se aglomereaza de beculete si cand familiile sau cuplurile incep sa se plimbe impreuna, razand, prin magazine dupa cadouri.
Nu am niciun motiv pentru care sa condamn pe cineva pentru sentimentele care ma cuprind cand se apropie sarbatorile, asta este situatia si probabil vor mai trece destui ani pana sa se schimbe; in ceea ce ma priveste, nu stiu ce as putea sa fac sa fie altfel, incerc sa zambesc mai mult, sa fiu mai vesela dar cred ca melancolia predomina.
Nu vreau sa primesc, nici sa ofer cadouri. Cu toate astea, sunt nevoita sa o fac pentru ca nu vreau sa devin un om antisocial. Avand in vedere ca am servit pe tava problema asta a mea fata de sarbatori, "My no-more-secret Santa"(Doru) profita si imi face cadou cartea "Poveste de Craciun" de Charles Dickens sperand ca intr-un viitor sa fiu si eu infestata de acest "spirit". Thanks again !
Absolut in fiecare local in care intru, chiar si pe strada, sunt agasata de Mosi Craciun, nu stiu daca sunt coincidente sau este un feeling, problema e ca nu ii mai suport !
Aaaa, nu imi plac colindele romanesti...deloc! Ascult colinde tot pentru a incerca sa-mi insuflu "spiritul sarbatorilor", dar nu Fuego, Narcisa Suciu, Victor Socaciu, Hrusca sau, mai nou, Guta.
Poate o sa ma bucur si eu la un moment dat de venirea Craciunului, dar pana atunci e "Ho-ho-holy shit ! "

Un comentariu:

  1. macar am incercat. mie imi place mult povestea. sa imi zici cand o sa te cuprinda spiritul de craciun, ca sa incerc norocul cu alte cadouri :)
    pup

    RăspundețiȘtergere