sâmbătă, 15 mai 2010

Trying to get back home

Si-am plecat la Bucuresti intr-o evaluare ARACIS. Dupa 5 zile de foarte mare succes atat ceea ce priveste URA, cat si BISMUN, incerc sa ma intorc si eu acasa. Asa cum sunt deja obisnuita, vremea a fost din nou ploioasa si am avut parte de o capitala gri, dar per ansamblu sunt multumita(mai ales ca nu mi-am pierdut telefonul INCA ). Acum as vrea sa merg acasa, dar se pare ca TAROM nu este de acord cu mine. Check in => imbarcare => probleme comerciale => probleme tehnice => debarcare => sala de asteptare (o apa si un sandwich pasagerilor ca se le astupam gura, sa nu cumva sa comenteze in legatura cu situatia creata).

Actualizare: A sosit intr-un final "nava de croaziera" si am ajuns si acasa. 4 ORE JUMATE MAI TARZIU. Acum recomand cu caldura CFR-ul, cam tot pe acolo ajungi ca si durata calatoriei+defectiuni, dar nu e de 4 ori mai scump.
Buh Bye

Un comentariu:

  1. eu nu as recomanda nici cu raceala CFR. Cu el faci de la 9-10 ore in sus (daca e temperatura ok ca sa nu se dilate/contracte sinele). Deci si 4 ore jumate e mult mai convenabil :)

    RăspundețiȘtergere