joi, 31 decembrie 2009

2010 !

Nu pot sa spun ca am avut o intrare prea vesela in noul an pentru ca nu a fost asa, nu am ales sa fie asa. Nu am plecat la munte, nici nu m-am alaturat grupurilor in vreunul dintre cluburile Timisorene, in cuplu cu atat mai putin, asa ca am ramas acasa.
Am inceput sa scriu lucrarea de licenta, sa consult site-urile institutiilor care ma intereseaza pentru master (asta dupa ce am redus posibilitatile la Cluj si Bucuresti, renuntand la Timisoara sau strainatate), cam astea fiind activitatile mele din noaptea asta. Trecerea dintre ani ma gaseste intr-o stare oarecum agitata,nelinistita si tulburata.
In anul in care intram urmeaza sa iau cateva decizii...vitale pentru viitorul meu, luand in considerare multe aspecte, dar fara a ma lasa influentata de unele segmente mai putin importante ale vietii mele. Asta ma sperie ! Responsabilitatea unei asemenea decizii si asumarea unui posibil esec.
In acelasi timp, inchei cel mai fructuos an pe care l-am trait vreodata, incununat de reusite, iar in noul an trec cu o doza mare de optimism, cu speranta si cu incredere.
Un An Nou fericit tuturor si sa ne gasim cu totii mai buni, mai calzi si mai luminosi. La Multi Ani!

Un comentariu:

  1. eu ma ghidez dupa un principiu : "din ce in ce mai bine" . si daca uneori ajung pe minus, este ca sa pot aplica acest principiu tot timpul ! si pentru ca nu e marca inregistrata, il poate folosi oricine il gaseste atragator !UN AN BUN..

    RăspundețiȘtergere