vineri, 12 februarie 2010

Back from Predeal !

Desi m-am intors de cateva zile, nu mi-am gasit timp sa scriu concluziile deplasarii.
Scopul : Training de Scrierea propunerilor de finantare in context Tineret in Actiune - modulele 1.3& 5.1 Democratie participativa si Intalniri ale tinerilor cu responsabilii politicilor de tineret, organizat de Agentia Nationala pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale - ANPCDEFP

Program incarcat si obositor, seri de socializare necesare, dar m-am intors cu bateriile incarcate. Cu toate ca am mai participat la destule traninguri/conferinte/scoli, de data asta am avut norocul sa dau peste cea mai tampita si nebuna gasca. Am ras, am legat prietenii si parteneriate si speram la revederi. Luv ya, "duzi" !

Peisajul...Predeal si am spus tot, zapada cat cuprinde, din cand in cand ninsoare linistita cu fulgi mari, aerul poate prea puternic pentru mine, putin timp liber sa ajung pana la partie, dar... atat, fara sa ma bucur de ea.


Drumul inapoi putin problematic. Foarte aproape de un accident din cauza poleiului pe soseaua Predeal - Bucuresti, degeraturi prin viscol in Bucuresti (un ceai cu un prieten bun), traseu incheiat cu intarzierea de 3 ore a trenului Bucuresti - Timisoara.
Acum, pregatiti pentru scoala din nou, recuperarea examenului la care am renuntat ca sa ajung la Predeal si poate-poate prind curaj sa ma apuc de licenta, asa cum ma tot autoincurajez de prin noiembrie.
Urmatoarele evenimente se anticipeaza a fi "Together for Participation" si "Simularea Parlamentului European".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu